Mariusz Czajkowski

Socjolog z wykształcenia. Ukończył także studia podyplomowe z reklamy (UAM) oraz zarządzania marketingiem (UEP). Od ponad 20 lat związany zawodowo z nowymi technologiami i reklamą internetową. Autor ponad 100 koncepcji projektów innowacyjnych. Pracował dla takich marek jak: BZ WBK Leasing, Exide Polska, SGB Bank S.A., DomData AG, Duon SA, Maserati Polska, OTOMOTO, WFM Kuchnie i wielu innych. Pasjonat biznesowego stosowania technologii i fan ekosystemu reklamowego Google. Zawodowo związany z agencjami reklamowymi i interaktywnymi oraz obszarem IT. Specjalizuje się w kampaniach reklamowych Google Ads oraz SEO. W obszarze jego zainteresowań jest rozwój nowoczesnych narzędzi komunikacji oraz powiązanie technologii z wszelkimi przejawami aktywności człowieka. Prywatnie wytrawny piechur i rowerzysta z zamiłowaniem do fotografii przyrodniczej. Czas wolny najchętniej spędza na górskich szlakach lub podróżach do Skandynawii.